Do 50% zniżki w całym sklepie

Najczęściej Zadawane Pytania

Czas dostawy może wahać się od około 10 do 20 dni w zależności od lokalizacji. Możesz jednak otrzymać zamówienie przed czasem. Korzystamy z najszybszej usługi dostawy w zależności od Twojego kraju.

W szczególnych przypadkach mogą wystąpić opóźnienia w dostawach, które zależą od usług pocztowych i kurierskich, a które nie są naszą odpowiedzialnością.

Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 40 dni, zwrócimy Ci pieniądze.

Możesz zażądać zwrotu pieniędzy za część lub całość zamówienia w określonych sytuacjach:

  • Produkty były uszkodzone podczas dostawy
  • Produkty nie działają

W takim przypadku wyślij do nas wiadomość e-mail z prośbą i opisem sytuacji. Nasza obsługa klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozpatrzyć Twoje żądanie.

Do czasu realizacji zamówienia możesz dokonać korekty adresu dostawy. W tym celu skorzystaj z formularza kontaktowego lub wyślij do nas e-mail na adres: contact@cleeble.pl

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem śledzenia paczki. Za pomocą numeru śledzenia będziesz mógł śledzić status paczki.

Akceptowane metody płatności to: karta bankowa (Visa lub Master Card) oraz PayPal.

Każda płatność na naszej stronie jest w 100% bezpieczna:

  • Wszystkie wprowadzone informacje są szyfrowane za pomocą bezpiecznych algorytmów.
    Twoje dane bankowe nie są przechowywane.
  • Protokół 3D Secure pozwala zabezpieczyć płatności poprzez identyfikację z bankiem.

Żadne zamówienie nie może zostać anulowane po dokonaniu płatności. Jeśli jednak popełniłeś błąd w opcji produktu (kolor, rozmiar itp.) lub w informacji o dostawie (adres, imię, nazwisko itp.), możesz skontaktować się z nami do czasu realizacji zamówienia, a my zmodyfikujemy dane.

Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas dostawy, skontaktuj się z nami niezwłocznie, aby zgłosić problem. Nasz dział obsługi klienta poprosi Cię o pewne informacje przed potwierdzeniem zasadności Twojej prośby.

Jeśli wszystkie warunki zostaną sprawdzone i potwierdzone, zwrócimy kwotę za uszkodzony produkt.

Dostawa na Cały Świat

Z Numerem Śledzenia.

Najwyższa Jakość

14-Dniowa Gwarancja Zwrotu Pieniędzy.

Obsługa klienta

Dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Bezpieczne Płatności

Przelewy 24 / Blik / Visa / Mastercard.