Do 50% zniżki w całym sklepie

Polityka zwrotów

W Fajne Rzeczy dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli w 100% zadowoleni z produktów, które kupują. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z wysyłką lub produktem, lub jeśli masz jakiekolwiek inne wątpliwości, wyślij nam wiadomość e-mail, a nasz zespół pomoże Ci tak szybko, jak to możliwe.

Upewnij się, że w czasie składania zamówienia wpisałeś swój pełny i poprawny adres. Jeśli Twój adres jest niekompletny, Twoja przesyłka może nie zostać dostarczona lub możemy nie być w stanie przetworzyć Twojego zamówienia.

Warunki zwrotu

  1. Nie Jesteś Zadowolony ze Swojego Zamówienia

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić produkt do 14 dni od daty jego otrzymania (Act of 30 May 2014 on consumer rights, Article 27). Produkt musi być nieużywany i bez widocznego zużycia. Ponosisz odpowiedzialność za pokrycie kosztów zwrotu produktu, chyba że zwrot jest objęty naszą gwarancją na wady producenta lub zwrot jest konieczny z powodu naszego błędu.

Uwaga: Koszty wysyłki zwrotu nie podlegają zwrotowi.

  1. Uszkodzone Produkty lub Niska Jakość

Jeśli produkt jest wadliwy lub nie działa prawidłowo, prosimy o kontakt. Aby szybko rozwiązać problem, skontaktuj się z nami pod adresem support@fajnerzeczy.shop Dołącz zdjęcie (lub film jeżeli to konieczne), które pokazuje słabą jakość lub uszkodzony obszar przedmiotu. Aby nam pomóc, zeskanuj przedmiot na płaskiej powierzchni z wyraźnie widocznym znacznikiem i uszkodzonym obszarem. Wyślemy Ci zamiennik, gdy tylko potwierdzimy, że produkt jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo. Nie musisz zwracać wadliwego przedmiotu. Wykorzystamy te informacje, aby pomóc Ci w zamówieniu i wyeliminować błędy w przyszłości.

Anulowanie

  1. Anulowanie niewysłanych zamówień

Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu jego realizacji. Jeżeli Twoje zamówienie nie jest w trakcie realizacji możesz je anulować pisząc wiadomość z prośbą na adres: contact@cleeble.pl. Abyśmy mogli szybko dokonać anulacji, podaj numer zamówienia.

  1. Anulowanie wysłanego zamówienia

Anulowanie wysłanego zamówienia (lub zamówienia w trakcie realizacji) nie jest możliwe.

Gwarancja

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady produkcyjne i nie obejmuje:

  • przypadkowego uszkodzenia

  • niewystarczającego dbania o produkt

  • normalnego zużycia

  • rozkładu kolorów i materiałów spowodowanego ekspozycją na słońce

  • modyfikacji rynku wtórnego

Nie przyjmujemy żadnych zwrotów ani wymian na inne produkty, które zostały wystawione na działanie wody.

Warunki zwrotu

Jeśli uważasz, że zakupiony produkt nie jest już odpowiedni, możesz poprosić o zwrot pieniędzy. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 72 godziny od momentu jej zgłoszenia przez klienta.

Zwrócimy Ci pieniądze za zakup w następujących okolicznościach:

Możesz Otrzymać Pełny Zwrot Pieniędzy

  • Jeśli zakupiony produkt jest całkowicie niesprawny lub uszkodzony.

  • Jeśli nie otrzymałeś produktu w ciągu 40 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Uwaga: zwrot pieniędzy pojawi się na Twoim koncie w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu jego zlecenia przez nasz sklep.

Nie zwracamy pieniędzy za zamówienie, które zostało celowo nieodebrane przez klienta. 

Koszty wysyłki

Jesteś odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwrotu produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, odliczymy koszty wysyłki zwrotnej od Twojego zwrotu.

Uszkodzony produkt / Niska jakość

Aby szybko rozwiązać problem, dołącz zdjęcie / film, które pokazują niską jakość lub uszkodzony obszar produktu. Wykonaj zdjęcie / film na płaskiej powierzchni, całego produktu, jak i uszkodzonego / niedziałającego obszaru.

Wykorzystamy te informacje, aby natychmiastowo zaproponować pomoc i wyeliminować błędy w przyszłości.

Prześlij zgłoszenie do naszego centrum pomocy.

Dostawa na Cały Świat

Z Numerem Śledzenia.

Najwyższa Jakość

14-Dniowa Gwarancja Zwrotu Pieniędzy.

Obsługa klienta

Dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Bezpieczne Płatności

Przelewy 24 / Blik / Visa / Mastercard.